Tallers lab-experience

,

El passat 15 de gener alumnes de 1r i de 2n de batxillerat científic i tecnològic van visitar el Campus de Sescelades de la URV, acompanyats pels professors de física i química, Joan Miquel i Patricia, amb la finalitat de conèixer l’oferta acadèmica de la universitat i realitzar uns tallers pràctics, anomenats “lab-experience” relacionats amb les seves optatives de batxillerat.

Els alumnes que cursen  l’optativa de química van anar als laboratoris de l’Escola Superior d’Enginyeria Química per realitzar una pràctica sobre extracció de cafeïna i anàlisi per cromatografia HPLC, on vam comprovar que el café descafeïnat també conté cafeïna. Paral·lelament l’alumnat que cursa física / tecnologia van realitzar un taller sobre aerodinàmica i enginyeria mecànica on van veure com la informàtica ajuda al disseny, càlcul i fabricació d’elements mecànics.

foto de grup – Baix