L’INSTITUT DE FLIX CONTINUA ACUMULANT PREMIS

, ,

Hem tingut un mes de juny complicat, però no podem acabar el curs sense fer una menció a dos dels premis més important que hem assolit aquests darrers dies.

Per una banda, Clàudia Tarragó Llauradó, alumna de 3r d’ESO, guanyadora del Primer Premi de narrativa escolar Sambori Òmnium de Catalunya, en la categoria de segon cicle de secundària, amb l’obra Recomençar. L’acte d’entrega de premis es va fer el divendres 31 de maig a l’auditori del Conservatori del Liceu, a Barcelona. El Premi Sambori és organitzat per Òmnium Cultural.

Per altra banda, Isabel Escobar, alumna de CFGS d’Assistència a la direcció guanyadora del Primer Premi d’emprenedoria de les Terres de l’Ebre amb el projecte El niu de Flix.

Enhorabona a totes dues i bon estiu!