INICI DE CURS 2018-2019
INICI CURS 2018-19
L’institut de Flix es preocupa de fer un bon acolliment a l’alumnat, especialment als més petits. Per aquet motiu, l’inici de curs es farà de manera esgraonada com s’específica més avall.
DIMECRES 12
- Inici de les classes de 1r i 2n d’ESO de 8:30h a 14h.
- Rebuda dels alumnes de 1r i 2n ESO a l’aula doble per part de la directora, el coordinador pedagògic i tutors/es: benvinguda, assignació de grups i aules, etc.
- Tot seguit, acollida per part de tutors/es a l’aula: horaris, explicació del funcionament del curs, optatives, etc.
- A partir de les 12 h i fins les 14 h classe.
- Cal portar el material necessari bàsic: llibreta, estoig… (no cal llibres)
- El centre proporcionarà agendes escolars a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO previ pagament.
DIJOUS 13
- Els alumnes de 1r i 2n d’ESO faran l’horari normal.
- Inici de les classes de 3r i 4t d’ESO.
- Rebuda dels alumnes de 3r i 4t ESO a l’aula doble per part de la directora, el coordinador pedagògic i tutors/es: benvinguda, assignació de grups i aules, etc.
- Tot seguit, acollida per part de tutors/es a l’aula: horaris, explicació del curs, optatives, etc.
- A partir de les 9:30 classe.
- Cal portar el material necessari bàsic: llibreta, estoig…
DIVENDRES 14
- Els alumnes d’ESO faran horari normal.
- Inici classes de postobligatori: batxillerat, cicles formatius i programa de formació i inserció.
- Els alumnes aniran directament a la seva aula i estaran amb el seu tutor/a fins les 9:30.
- A partir de les 9:30 classe.
Bon inici de curs!