ACTIVITATS DE RECUPERACIÓ ESO

,

Benvolguts/des

Segons l’ ORDRE ENS/108/2018, de 4 de juliol, per la qual es determinen el procediment, els documents i els requisits formals del procés d’avaluació a l’educació secundària obligatòria, un cop feta l’avaluació final ordinària d’ESO, tot l’alumnat té el dret de poder assolir les competències bàsiques mínimes de cada matèria. En aquest sentit, per als alumnes que en l’avaluació final ordinària no hagin assolit els nivells competencials establerts, els centres han de proposar activitats d’aprenentatge destinades a assolir-los.

Degut a la situació d’excepcionalitat que s’ha produït com a conseqüència de la pandèmia de la covid-19 que ha obligat a confinar-nos a casa durant el 3r trimestre, aquestes activitats de recuperació solament faran referència als continguts impartits durant el 1r i 2n trimestre.

Consultant els següents enllaços trobareu les activitats proposades des de cada matèria.

1r ESO A

1r ESO B