Celebrem el dia de la Ciència

Avui dimecres 15, a les 12 h a l'aula doble de l' #InsFlix, xerrada de la ciència amb els alumnes de 4tESO, amb el títol: "Contaminació Lumínica o quan la llum esdevé un problema" que combina astronomia i mediambient. El conferenciant és el Dr. Salvador J. Ribas (Director científic del Parc Astronòmic Montsec)

Criteris d'avaluació 2017-18

Ja us podeu descarregar els criteris d'avaluació d'aquest curs 2017-2018. Llegiu-los amb cura i podreu saber d'on surt la nota final de l'avaluació.

• Criteris d'avaluació de 1r i 2n d'ESO. Cliqueu aquí .
  • Criteris d'avaluació de 3r i 4t d'ESO. Cliqueu aquí .
  • Criteris d'avaluació de 1r i 2n de batxillerat. Cliqueu aquí .
  • Criteris d'avaluació del CFGM (Gestió administrativa) i CFGS (Assitència a la direcció). Cliqueu aquí .
  • Criteris d'avaluació del CFGM (Manteniment electromecànic). Cliqueu aquí .
  • Criteris d'avaluació del CFGS (Sistemes electrotècnics i automatitzats). Cliqueu aquí .

Visita al Montsant

El dijous 19 i el divendres 20 d'octubre l'alumnat de 2n d'ESO va fer la tradicional excursió al Montsant, amb acampada inclosa al càmping d'Ulldemolins.

Per diferents motius la sortida s'havia anat aplaçant i finalment, malgrat el temps, vam decidir dur-la a terme doncs si bé es preveia temps ennuvolat, no pronosticava pluja... La realitat, però, va ser una altra!!!

Vam sortir des de l'institut de Flix fins arribar a Bellaguarda i d'allí cap al càmping Montsant, d'Ulldemolins, on vam deixar tot el material. Vam visitar l'ermita de Sant Bertomeu i l'ermita de Santa Magdalena i van gaudir de l'espai natural del Montsant.