PFI

Projecte integrat al PQPI!

Enguany el nostre Projecte Integrat consistia en dibuixar i pintar el nom de l’institut al sostre de l’edifici dels menjadors per tal de què es pugui veure desde l’aire.

Aquí teniu una petita mostra del procés i del resultat!

Pràctiques al PQPI

El passat dia 26 de març va començar el període de pràctiques al PQPI. Fins a finals de curs realitzaran un total de 180 hores de pràctiques. Per posar-ho en pràctica, els alumnes assistiran a l’institut dos dies a la semana i tres a les empreses.

La realització de practiques permet a l’alumnat integrar-se al món de l’empresa com un treballador més. No cal dir que això augmenta les possibilitats d’incorporar-se de manera definitiva a la plantilla de l’empresa, factor especialment important en aquests temps.

Preinscripció PQPI 2013-2014

El període de preinscripció per als PQPI del curs 2013-2014 serà del 6 al 17 de maig. Per aquest motiu tindrà lloc una reunió el dia 6 de maig a l'hora del pati per totes aquelles persones interessades en realitzar un PQPI durant el curs 2013-14.

Per qualsevol aclariment, poseu-vos en contacte amb la Cristina Martínez o truqueu a l'Institut de Flix (977-41-04-59) o cliqueu aquí.

Sanegem les parets del barracot

Un altre projecte que hem fet els del PQPI és el de sanejar les parets del barracot on fem classe de pintura. Aquests són alguns dels alumnes encarregats de fer-ho!

Dibuixem un tauler d'escacs!

Un segon projecte que hem fet al PQPI ha estat dibuixar i pintar un tauler d’escacs.  En primer lloc els alumnes vam tenir que prendre les mesures necessàries de la fusta per realitzar els quadres necessaris. Després vam dibuixar les línies i finalment vam pintar els quadres dels colors corresponents. Aquí en teniu el resultat.