Competències bàsiques 4t ESO 2015

El passat mes de febrer el Departament d'Ensenyament va avaluar per quarta vegada algunes de les competències bàsiques dels alumnes de quart d'ESO que necessitaran tant per seguir estudiant, com per entrar en el món laboral: comprendre el que llegeixen, expressar-se per escrit amb claredat i correcció, tenir un domini bàsic d'una llengua estrangera i resoldre problemes matemàtics semblants als de la vida quotidiana

Per segon any consecutiu, tenim la satisfacció d'informar-vos que Institut de Flix ha obtingut uns resultats per sobre de la mitjana de Catalunya en totes les competències.

Pel que fa a la competència lingüística catalana, el percentatge d'alumnes que l'han assolit arriba al 92 %. La competència lingüística castellana l'assoleix el 90% de l'alumnat. 87 és el percentatge d'alumnes que assoleixen la competència lingüística anglesa i, finalment, la competència matemàtica és assolida per un 84%.