Alumnes de l’Institut creen Apps per a mòbil

L’Institut de Flix, en el marc de les actuacions del programa mSchool, promogudes per la GSMA (Groupe Speciale Mobile Association) i la Fundació Barcelona Mobile World Capital i la coordinació del  Departament d'Ensenyament, aquest curs inicia una proposta didàctica per a l’assignatura optativa d’informàtica de 4t d’ESO.

L’eix fonamental d’aquesta proposta és el desenvolupament i disseny d’aplicacions App per a dispositius mòbils, integrant els continguts propis de la matèria dins d’aquest projecte.

A hores d’ara els nostres alumnes que cursen la matèria optativa d’informàtica a 4t d’ESO ja han començat a desenvolupar de forma guiada les primeres aplicacions per a mòbil. L’objectiu final serà la creació d’una App en grup de treball de manera que aportin solucions a problemes globals de la societat.

Aquesta proposta pretén desenvolupar de tecnologia informàtica actual basada en l’ús de la tecnologia mòbil. La proposta forma part d'un dels objectius del projecte educatiu de centre com és el d'assolir la competència digital en tots els àmbits i s'ha desenvolupat aquest curs 2014-2015 dins de la programació general  de centre.