CURS 2016-17

Fira d'experiments

El dijous passat, 10 de març va tenir lloc la "Fira d'experiments" dins de les activitats de la setmana de la ciència.

Com una imatge val més que mil paraules... Aquí us deixem uns enllaços a un vídeo sobre els experiments i l'opinió dels alumnes de 2n d'ESO.

Primer dia de la Setmana de la ciència

Avui ha començat la setmana de la ciència amb la realització d'un taller sobre la fabricació de sabó artesanal, on han participat alumnes de 1r d'ESO i 1r de Bat. Els alumnes de 1r de Bat han ensenyat una "recepta ancestral" (que havien après quan cursaven 1r d'ESO). En uns dies veurem els resultats!! Aquí teniu algunes fotos.

El dia ha acabat amb una conferència a càrrec del professor Jose Antonio Moreno (del Dept Filologies Romàniques de la URV), "DIEZ CLAVES PARA UNA PRESENTACIÓN ORAL EFICAZ".

Treballs de Síntesi 2015-16

INFORMACIÓ DELS TREBALLS DE SÍNTESI QUE ES FAN FORA DEL CENTRE

INFORMACIÓ DELS TREBALLS DE SÍNTESI QUE ES FAN AL CENTRE

Nova edició de la Setmana de la Ciència

Del 7 al 11 de març es celebrarà una nova edició de la Setmana de la Ciència a l’INS Flix.

L’alumnat participarà en exposicions (la “Fira”), conferències, jocs, tallers científics,... Tot un ventall d’activitats per gaudir de la ciència. Us anirem informant!

Podeu veure el vídeo promocional de darreres edicions.

Els alumnes de 2n d'ESO al Montsant

El passat dijous 8 i divendres 9 d'octubre, els alumnes de 2n d'ESO de l'Institut de Flix van anar d'acampada a la Serra de Montsant. Un total de 45 el nombre d'alumnes, acompanyats de 3 professors van acampar al Càmping Montsant Park en una sortida que ja és tradicional en el nostre centre.

Si voleu més informació i fotografies visiteu el bloc del CASE clicant aquÍ.