CRISTINA FERRÚS A LES XXX JORNADES MÈDIQUES I DE LA SALUT DE LES TERRES DE L’EBRE

Cristina Ferrús Salvadó, amb el treball “ La reproducció assistida. Una nova forma de crear vida” tutoritzat per la professora Montse LLop de l’Institut de Flix, va resultar ser un dels accèssits del “Premi als treballs de recerca de batxillerat en l’àmbit de les ciències de la salut”, que convoca la Filial de Tortosa i Terres de l’Ebre de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears dins de les XXX Jornades Mèdiques i de la Salut de les Terres de l’Ebre.

El treball guanyador va ser per a Jordi Chanovas titulat “El cervell creador de la realitat” de l’Institut Joaquim Bau de Tortosa.

L’exposició dels treballs es va fer el dissabte, dia 1 de març,  a les 10 del matí a l’Aula Magna del Campus de les Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili, Cristina va fer una exposició brillant amb el treball que versa de com generar vida mitjançant les tècniques de reproducció assistida. En aquest acte van asistir-hi familiars de Cristina Ferrús, la tutora del treball de recerca Montse LLop, la cap del departament de ciències Mila Campaña i la directora de l’Institut de Flix Mar Carranza.

Aquest premi està dotat amb 300 € per al guanyador i 300 € per al centre docent en el qual ha realitzat el treball de recerca. D’altra banda, i atesa la gran qualitat dels treballs escollits, el jurat va atorgar 4 accèssits als altres participants, i els va premiar amb 100 € per a l’alumne i 100 € per a l’institut.

Els alumnes i els treballs premiats amb accèssit són:

1. Cristina Ferrús. “La reproducció assistida. Una nova forma de crear vida”. Institut de Flix.

2. Francesc González. “Neurociència i realitat virtual. Efecte dels colors en el llindar del dolor i la temperatura corporal”. Institut de Roquetes.

3.  Sònia Martínez. “Mirall trencat. El jo ideal, l’ideal del jo”. Institut de Tecnificació Esportiva d’Amposta.

4. Javier Ferrando. “Com ens podem protegir de la radiació solar?”. Institut Joaquim Bau, de Tortosa.

Des d’aquí la nostra enhorabona a tots els guanyadors i guanyadores.