Activitats d'estiu 2017

Benvolgudes famílies! Ja us podeu descarregar les activitats d'estiu 2017. Us recordem que n’hi ha de dos tipus:

ACTIVITATS DE CONSOLIDACIÓ

Les activitats de consolidació són optatives (voluntàries). Aquestes activitats s'hauran de lliurar durant els primers dies del curs 2017-18. El tutor o la tutora que tindran els informarà del dia concret que ho hauran de lliurar.

Aquestes activitats es tindran en compte al primer trimestre.

Us podeu descarregar les activitats de consolidació dels enllaços que teniu més avall.

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO

1r BAT

ACTIVITATS DE RECUPERACIÓ

Les activitats de recuperació són recomanables per a tot aquell alumnat que s'hagi de presentar a les proves extraordinàries del mes de setembre.

El valor que se´ls hi donarà a la nota de setembre (un 20 %) és prou important per a que es facin i es facin amb cura.

Les proves extraordinàries es faran els dies 1, 4 i 5 de setembre, i el calendari concret es publicarà a la web del centre.

Quasi la totalitat de les activitats de recuperació es van entregar al juny, juntament amb les notes finals.

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO

1r BAT

Aquells alumnes de 1r, 2n o 3r d'ESO que han de recuperar el Treball de Síntesi hauran de fer el dossier que es poden descarregar clicant aquí.

Els alumnes de 4t d'ESO que han de recuperar el Projecte de Recerca hauran de fer el dossier que es poden descarrgar del moodle de l'Institut.